Volgers

maandag 24 mei 2021

Kanjer

Hallo blogmaatjes !

Vandaag een paar leuke digi uitgezocht om een A4-tje te vullen,
om dat dan te kunnen uitprinten.

Deze keer een selectie precoloured digi.
Soms maak ik het mij makkelijk. 

Vandaag komt dit leuke ezeltje van Beccy aan de beurt.


Dit kaartje laat ik mee doen bij volgende challenges :

Groetjes, Gina




Ik probeer mijn verzet te zoeken in kaartjes maken, maar het gaat moeizaam. Ik ben eigenlijk heel moe en zit met veel in mijn hoofd. Vorige vrijdag mocht mijn schoonmoeder na een week het ziekenhuis verlaten. Maar ik zag al direct dat dat niet goed ging. Vanmorgen hebben we haar weer via de Spoed moeten terugbrengen. Natuurlijk weegt dit zwaar door, en vooral op mijn man natuurlijk. Wat ik mij dan ook weer erg aantrek. Komt dan nog dat ik een stressvolle week op het werk tegemoet ga, wat ik ook al allemaal niet zie zitten. Maar ja, we zullen proberen door te bijten. Sorry voor de negatieve eindnoot, maar ik moest het even kwijt.

21 opmerkingen:

  1. Oei dat is niet niks Gina....zoveel zorgen.
    Ik wens jullie heel veel sterkte!
    Je kaartje is prachtig....knap dat je dat kunt nu.
    Je vroeg wanneer ik jarig ben....dat is op 30 mei.
    Lieve groetjes en nogmaals strekte,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een hele zorg weer Gina en natuurlijk mag je het even kwijt op je blog, veel sterkte de aankomende week, ook op je werk.
    Je kaartje is geweldig, leuke digi.
    Lieve groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A really great fun image with lovely papers and dies, great design too. Thank you for joining our 'Bright and Sunny' colours challenge at Allsorts.

    Kath x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een heel mooie en leuke kaart en zeker handig als je iets hebt liggen dat voorgekleurd is.
    En wat naar van je schoonmoeder. Ik kan me helemaal indenken dat dat zijn weerslag op jou heeft en dan nog je werk erbij.. Sterkte deze week en is toch lekker dat je het in Blogland kwijt kunt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat vervelend allemaal.
    Zoveel zorgen , en drukte ophet werk.
    Wens je heel veel sterkte.
    Je kaartje is prachtig.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zijn géén leuke dingen Gina, veel sterkte ermee. Ik vind je kanjerkaart echt een topper, zo mooi gemaakt
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt een leuke kaart gemaakt met deze sketch!
    Wat naar voor je schoonmoeder, ik hoop dat het snel weer beter gaat. Veel sterkte met alles!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Your card is wonderful Gina, I love the colour scheme! Blue and yellow always looks so lovely together and I also like the different patterns on your paper. The little yellow flowers are a lovely addition and add some extra sunshine to your design.
    I'm sorry to hear your mother-in-law is unwell, I hope she has a speedy recovery and is home again soon. I also hope you get through your work week without too many worries. I wonder why stressful things always seem to happen together?! All the very best for the week ahead.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat naar van je schoonmoeder en dan de stress van het werk, heel veel sterkte Gina.
    Je kaartje is enig.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een geweldig leuke kaart met dit lieve ezeltje!
    Wat een zorgen allemaal Gina en goed dat je het van je afschrijft. Wens jullie sterkte met je schoonmoeder en hoop dat het op het werk allemaal meevalt!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldig toffe kaart heb je gemaakt met dit leuke ezeltje Gina!
    Wat erg om te horen dat je zo moe bent Gina. En dan ook nog eens die extra zorgen om je schoonmoeder en de stress op je werk. Geen wonder dat dat allemaal doorwerkt op je gezondheid!
    Hopelijk gaat het met allemaal snel weer beter met allemaal! Tot die tijd heel veel sterkte en beterschap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje heb je gemaakt.
    Verschrikkelijk dat je al ziet dat het slecht ging.
    Hopen dat ze snel opknapt.
    Rustig aan.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. A fun and happy creation, thank yo so much for joining in with our 12th Birthday celebrations at Allsorts challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi kaartje. Die digi is zo geweldig.
    Heel veel sterkte ermee. Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Such a cheeky knowing expression, love it! Thanks for playing at Polkadoodles, hope to see you join in with future challenges too. Stay safe and keep crafting!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. A lovely, sweet card, thanks for joining us at the Allsorts challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je hebt een hele mooie kaart gemaakt Gina.
    Ik wens je heel veel sterkte met je schoonmoeder en succes op je werk.

    Liefs,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Gina.
    Leuk hé dat ezeltje ik ben er ook fan van.
    Heel veel sterkte voor de komende dagen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Love all the layers and that fabulous image!
    Thank you for joining us at Polkadoodles Gem of a Challenge! Jane S (DT) Paper, Pencils & Pretty Things xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beautiful card .. love all the layers
    Thank you for joining us at Digi Choosday Craft Challenge
    Good Luck
    Rose DT

    BeantwoordenVerwijderen