Volgers

zaterdag 17 april 2021

Witte bloesem


Hallo blogmaatjes !

Allereerst, welkom aan mijn nieuwe volger Cathy ! Ik vond geen blog van jou terug, anders kwam ik ook eens een kijkje nemen 😊

De witte bloemen op mijn kaartje doen mij wat denken aan de witte bloesem die je nu aan veel bomen ziet bloeien.

Witte bloemetjes met Diamond gems als bloemenhartjes.

Alle materialen zijn van Marianne Design.


Bloemen COL1323 Flower set; takjes Garden Branch LR0151; Diamond gems JU0932; vlinder LR0357; tekststempel uit Felicitaties CS0987



Dit kaartje kan mee doen bij volgende challenges :
Op zoek naar de plakparels
kwam ik metallic blauwe vlindertjes tegen,
die ik ooit eens ergens bij kreeg.

Ik maakte gelijk een variant met wat kleur:



En tijdens de wandeling vandaag dit kleine vlindertje gespot:

Google leert me dat dit het "Oranjetipje" is 😊

Ik wens jullie nog een fijn weekend toe!
Groetjes, Gina

16 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart heb je gemaakt Gina voor de Challenge!
    Bedankt voor het meedoen!
    En superleuk dat je ook mijn groep op FB gevonden hebt!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is die mooi geworden, lijkt zo sjiek.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf kaartje. Alleen wit geeft altijd iets sjieks vind ik. Ook die met de blauwe hartjes is ook heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig deze witte bloemenkaartjes Gina, geeft toch altijd een chique uitstraling...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee prachtige kaarten, en toch zo verschillend door de plakparels.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige witte kaarten Gina, leuk om te zien wat een beetje kleur uitmaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt.
    Beide varianten zijn schitterend.
    Wat een mooi vlindertje heb je gespot en wat een mooie foto heb je ervan kunnen maken.
    Fijne zondag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige witte kaart Gina!
    Gezellig dat je meedoet met de "wit-tinten" Challenge.
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie lentekaartjes Gina.
    Met of zonder kleur ik vind ze allebei prachtig.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful work! ... Thanks for sharing with Polkadoodles this week, Nelly dt x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje geworden.
    Super dat je mee doet met de "witte" challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super mooi deze kaart met bloemen.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart net de lieve bloemen, blijven echt te gek.
    Gezellig dat je meedoet met onze "witte'challenge.

    Groetjes
    Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart Gina, heel sjiek met prachtige bloemen,
    Bedankt voor het meedoen met de challenge
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  15. super leuke kaart
    bedankt voor het mee doen aan onze witte challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog md

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart Gina!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen