Volgers

donderdag 10 december 2020

52 Weeks - Week 50 & P voor "Pinetree"

 Hallo blogmaatjes !

Vandaag een eenvoudig zwart-wit kerstkaartje.


Met een tikkeltje paarse gloed van sterretjes 😊



Ik was vorige maand gestart met de alfabet challenge bij Beccy's Place. Die challenge is intussen al lang afgelopen, maar ik ga toch nog even door. 
Dus na de "O" voor "Ornament", ga ik nu verder met de P voor "Pinetree", een freebie van Beccy.

Zo heb ik toch weer een kaartje klaar voor 52 Weeks.


Dit kaartje kan mee doen bij volgende challenges :











En de kerstboom staat intussen ook...

Bijna geen kerstkaartje kunnen plaatsen vandaag, want ik had nog niets klaar en vanmorgen een oogoperatie. Moet je weten dat ik tot vorige maand nog nooit bij een oogarts moest langs gaan. En 't was ook voor iets banaals dat ik naar de oogarts ging. Ik had 'gewoon' iets in mijn oog gekregen en gewoonlijk pink je dat er wel uit, maar nu deed het pijn. Dat euvel was echter snel opgelost, maar omdat ik er toch zat, mijn ogen laten nakijken en bleek dat ik toch zo spoedig mogelijk een kleine ingreep nodig had om niet blind te worden... Tja, en daar zit je dan... Of ik er nog eens over wou nadenken? Ja, neen hé! dan moeten we er mee door! Volgende week komt het andere oog aan de beurt. 


En de ingreep viel best mee, ik heb alleen hoofdpijn, maar dat was voorspeld. Niet ideaal om dan op een mijn beeldscherm te kijken, maar zo vlak voor 'de finish' wou ik toch nog een kaartje plaatsen hoor!

Ik wens jullie nog een fijne donderdag!
Groetjes, Gina


21 opmerkingen:

  1. O hopelijk niets ernstigs aan je ogen? Een mooie zwart-witte kerstkaart heb je gemaakt Gina en wat een mooie sfeervolle kerstboom.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC en beterschap met je ogen, ben maar voorzichtig.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Gina, en wat een mooi kerstboom. Kan me voorstellen dat het dan moeilijk gaat hopelijk niets ernstig aan je ogen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoop dat er niets ernstigs aan je ogen moet gebeuren? Wij kunnen niet zonder!
    Je kaartje is misschien eenvoudig, maar wel heel mooi!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leukebkaart zo in het zwart wit en een goed herstel gewenst!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart in het zwart/wit! Ik hoop dat je snel weer goed kunt zien! Beterschap! Je hebt een mooie boom!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie kaart met leuke sterrenrand. Een prachtige kerstboom heb je gezet! Heel veel beterschap en alvast sterkte met je andere oog!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuke kaart .Toch wel even schrikken als ze dat tegen je zeggen ,en een ingreep is dan onvermijdelijk.
    hoop dat je hoofdpijn weer gauw wegtrekt.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oei dat is me nogal wat Gina.
    En toch nog een mooi kaartje geplaatst vandaag.....knap hoor!
    Groetjes en sterkte nog met het andere oog,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sjee, Gina toch! Wat en geluk dat je wat in je oog had gekregen, anders was je er misschien te laat achter gekomen. Dit heeft vast zo moeten zijn..
    Je kaartje is mooi hoor, zwart/wit is altijd wel sjiek.
    Sterkte en beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is niet zo mooi Gina, eerst niets aan de hand en dan bij een controle iets ernstig geconstateerd wordt.. Hopelijk gaat het straks na de behandeling aan je andere oog weer de goede kant op..Sterkte ermee
    En je heb een schitterend kerstkaartje gemaakt ...leuk met die boompjes
    Ook je kerstboom ziet er heel sfeervol uit...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige zwart-wit kerstkaart, Gina. Heb ik geloof ik nog nooit gedaan, een kerstkaart in alleen zwart en wit.
    Schitterende kerstboom ook. En wat een schrik, over je ogen. Sterkte!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is nog even naar de oogarts gaan voor iets kleins .... Gelukkig hebben ze nu met de operatie erger kunnen voorkomen.Heel veel sterkte.
    Mooie kaart heb je gemaakt, do bomen zijn erg gaaf.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Love this card and the colours are gorgeous, as is the whole design. Have a lovely weekend. ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is dan wel heftig, ga je naar de oogarts en moet je geopereerd worden, nu het andere oog nog.. Beterschap. Je hebt een mooie zwart/witte kerstkaart gemaakt
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je kerstkaart is heel erg mooi met de kleine sterretjes en je kerstboom is ook erg mooi maar wat was dat schrikken zeg en gelukkig maar dat het ontdekt was! Veel beters en een fijn weekend xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart met de prachtige bomen en de mooie sterrenrand. Bedankt voor je deelname bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super mooi kaartje Gina!
    Geluk bij een ongeluk zeggen ze dan dat je bij de oogarts zijt geweest. Alvast heel veel beterschap.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  18. I'm pleased to hear you were able to have your eye corrected Gina, it was certainly a happy accident! Good luck with the second eye, I hope it goes just as well as the first.
    Your card is lovely. The scattering of little purple stars are very pretty and contrast nicely with the black and white image. I also like the die you used with the tiny dotted border. Great job.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaart Gina. Staat heel stijlvol in zwart/wit.
    Beterschap met je ogen. Daar moet je zuinig op zijn, en de artsen ook.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel leuk kaartje, mooie rand bovenaan!
    Dankjewel voor je bijdrage aan onze sterren-challenge bij Knutsels en Kadootjes en de wekelijkse uitdaging bij 52WTC.
    Mooie boom ook!!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lovely work. Thank you for joining the Crafty Hazelnut's Christmas challenge and 12 months of Christmas cards link up. Hope to see you again next time.

    BeantwoordenVerwijderen