Volgers

vrijdag 9 oktober 2020

OEPS

Hallo blogmaatjes !

Merit heeft iets langer op haar verjaardagskaartje moeten wachten,

maar ik dacht, beter laat dan niet!


Natuurlijk heb ik een voorraad kaartjes klaar staan,
maar gewoonlijk wanneer ik dan zelf een verjaardagskaartje wil opsturen,

dan wil ik toch weer een 'nieuw' kaartje maken,
in plaats van ééntje uit de voorraad te kiezen...

En ja, dan was het voor mij al lang duidelijk. Dit ging nooit op tijd in Nederland geraken. Dus toepasselijk met het schildpadje aan de slag gegaan. Ideaal, want die ging er sowieso langer over doen om ter plekke te geraken, en dan ook nog eens een toepasselijke tekst er op gezet.

Zo is het toch ook nog leuk om later verjaardagspost te krijgen.


Dit kaartje laat ik mee doen bij volgende challenges :
Groetjes, Gina









9 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje Gina, mooie kleurtjes voor deze verjaardagskaart.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart met deze schattige schildpad, Gina. En idd een heel toepasselijke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje met een superleuk schildpadje! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk kaartje voor mijn verjaardag, heel erg bedankt nog! Deze lieve schildpad staat gezellig tussen de andere verjaardagskaartjes!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, dit was het wachten wel waard, zeg. Wat een leuke kaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, zeker weten dat het zo nog leuker is om verlate post te krijgen! Je kaart is superleuk geworden Gina!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. That´s a wonderful project! I like the little turtle and the colours.
    Thanks for playing along with us at Friendship Challenge.
    Good luck and happy crafting!
    Ilse (thera)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A very cute birthday card...thank you for joining us this week at Polkadoodles.

    BeantwoordenVerwijderen