Volgers

vrijdag 18 september 2020

Junglekaartje - Luipaard

Hallo blogmaatjes !

Vanmorgen toen ik wakker werd, was er in mijn hoofd al een idee aan het malen hoe ik nog een keer met de sketch van De Egel aan de slag kon gaan en er gelijk ook een kaart voor een man van zou kunnen maken. 

Nou, het luipaard uit mijn nieuwe stempelset leek me wel een goed uitgangspunt...

Pas laat op de avond eindelijk aan de hobbytafel geraakt. Vandaar mijn héle late post 😏

Luipaardje gestempeld met Distress Ink Pumice Stone omdat ik de stempel bij het pastel papier niet te 'hard' wou laten overkomen. Daarom ook maar heel subtiel ingekleurd met potlood.

Deze week kreeg ik  een mooi paperpad in de bus, Pretty Pastels. Gewonnen bij Hazel (Crafty Hazelnut's Christmas Challenge). Ik vond de kleuren wel passen bij het luipaard.




Dit kaartje laat ik mee doen bij volgende challenges :

Groetjes, Gina

10 opmerkingen:

  1. Wow this is really fabulous...have a great weekend. x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart in deze kleuren.
    Fijne zaterdag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontzettend mooi kaart Gina, leuk gedaan.
    Fijn weekend gewenst xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat is je kaart leuk geworden Gina! fijn weekend!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie kaart Gina!
    Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige mannenkaart, Gina.
    Dank je wel voor je deelname aan KIC
    Groetjes Renate DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke kaart geworden met mooi papier en stempel. Dank je wel voor het meedoen met de uitdaging van de Egel. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel gaaf, leuk dat je meedoet aan onze challenge bij Kleuren met Potloden.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen