Volgers

donderdag 28 mei 2020

52 Weeks - Week 22

Hallo blogmaatjes !

Het is alweer donderdag! Ik ben er weer met een snelle kaart. 


en wat details:


en mijn zilveren kerstbal 😊


Dit kaartje doet uiteraard mee bij 52 Weeks, en bij volgende challenges :

Wat vliegen de dagen voorbij ! Hoe langer ik telewerk, hoe meer uren ik ook werk, hoe minder tijd ik voor mijn hobby heb. Vorige week vroeg mijn man nog, nu de winkels weer open mogen..., heb jij iets nodig van de Action? En ik, "neen, want ik heb toch geen tijd meer om kaartjes te maken!"
Ik geraak ook niet op jullie blogs. Af en toe probeer ik dan een inhaalbeweging te maken, en toch geven jullie het niet op om even bij mij langs te komen. Heel lief, en ik hoop dat ik toch weer heel snel, een normaal ritme vind en weer tijd voor mezelf en blogland kan maken :)

Vandaag ben ik daar al goed mee begonnen, want ik heb een dag vrij genomen. Ook een manier om het werk even los te laten! 😏

Groetjes, en fijne donderdag !
Gina

23 opmerkingen:

  1. Erg leuke kerstkaart, Gina.
    En geniet van je vrije dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke kaart Gina!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuk kaartje met die mooie kerstbal! Ja, deze tijd is een rare tijd voor iedereen! Hopelijk wordt het allemaal weer een beetje normaal zodat we weer de dingen kunnen doen die we altijd deden! Maar je kaartje is gelukt en fijn dat ie meedoet met 52WTC, groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Snel of niet, het is een hartstikke leuke kaart, Gina!
    Mooi gemaakt!
    Leuk dat je weer meedoet bij 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje mooi dat schulprandje erlangs leuk die kerstbal en pakjes erop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart, ook heel mooi papier ! Jammer dat je het zo druk hebt met telewerken, maar geniet van je vrije dag ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is niet goed he Gina...geen zin in de freubel....hopelijk vind je snel wat rust.
    Vandaag ben je in ieder geval goed bezig, een leuk kaartje gemaakt en op blogbezoek geweest. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ondanks dat je zegt een snelle kaart, vind ik hem toch heel mooi hoor. Geniet van je vrije dag en succes met het werk.
    Groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kerstkaartje met de cadeautjes! Gezellig dat je meedoet bij 52WTC! Geniet van je vrije dag vandaag.

    Liefs, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie, snelle kerstkaart Gina, dat klinkt niet goe, geen zin in de hobby,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een prachtige dag om eens vrij te nemen. Je hebt een leuke kaart gemaakt met al die cadeautjes. Ik was al bij de Action deze week, maar het viel me zo tegen. Je mist dus niet echt wat op dit moment. Misschien komen we elkaar daar ooit eens tegen! Fijne avond!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja Gina, we kunnen het druk hebben in 't dagelijks leven, maar af en toe moeten we toch eens kunnen ontspannen met onze hobby.
    Een mooie kerstkaart heb je gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Groot gelijk om eens een vrije dag te nemen Gina. Mooie sfeervolle kerstkaart heb je gemaakt met die gezellig pakjes en mooie kerstbal.
    Gezellig dat je weer meedoet bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kerstkaart Gina!Ik hoop voor jou dat je gauw een beetje tot rust kan komen.
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kerstkaart Gina! Ik kan me voorstellen dat je nu een heel ander ritme hebt en dat je snel lange dagen maakt. Hou je haaks hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi je kerstkaartje Gina...en jammer dat je werk je opslokt...hopelijk gaat dat een keertje minder worden...Maar langs de andere kant ...leuk dat je nog werk hebt...er zijn er vele die werkloos zijn geworden door dit nare virus...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kaart Gina !
    En pas op , ook tijd voor jezelf nemen !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kaart Gina! Fijn weekeind, groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen