Volgers

donderdag 30 januari 2020

52 Weeks - Week 05

Hallo blogmaatjes !

Ik had gisteren eigenlijk het idee mijn vorige (gele 😏 ) kaartje vandaag te plaatsen voor 52 Weeks, maar bedacht dat het misschien te weinig Kerst is.

Vandaar dus een tweede kaartje vandaag...


Een klein kaartje met een berenstempeltje.



Eerst op wit papier gestempeld en ingekleurd met potloden.

Daarna op designpapier en uitgeknipt voor het sjaaltje en het kleine strikje.


Net voor Kerst was ik dit stempeltje, zeg maar de hele stempelset, ineens 'kwijt'. 
Ik was er mee bezig geweest, had het berenstempeltje netjes terug op zijn plaats in de verpakking gezet
en een beetje later... pfff... niet meer te vinden!


Alles, maar dan ook alles op en rond mijn hobbytafel onderste boven gekeerd.
De papierbak omgedraaid, het vuilbakje bij de hobbytafel uitgekamd, niets...

Dagen heb ik opnieuw gezocht.

En dit weekend, ineens floepte het terug te voorschijn.
Het was in één van mijn magneetmappen verzeild geraakt. Yeah !!!


Dit kaartje laat ik mee doen bij volgende challenges :
Ik wens jullie nog een fijne donderdag! Groetjes, Gina

23 opmerkingen:

  1. Ik denk dat we zoiets allemaal weleens meegemaakt hebben, Gina. Ik had het laatst met de letter A van mijn clear stamp alfabet set. Al heeeel lang kwijt en bleek dat ie onder een ladenblok onder mijn bureau lag.
    Fijn dat dit lieve stempeltje weer teruggevonden is. Je kaartje is een plaatje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje met die schattige beertjes. Ik ben blij dat ik niet de enige ben die iets kwijt raakt op de hobbytafel. Je verdoet er zoveel tijd mee. Maar gelukkig heb je het terug gevonden! Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij tovert gewoon nog en kaartje tevoorschijn Gina....ik vind ze allebei erg leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje leuke tekst is dat
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje en gelukkig weer het stempeltje gevonden!
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schattig kerstkaartje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. lief kaartje...en heerlijk als je iets wat je maar blijft zoeken, zo spontaan terug vind..
    fijn hoor.
    Gezellig dat je meedoet met de wekelijkse challenge bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh ja, heel herkenbaar, is mij ook al overkomen. Maar wat een schattig kaartje, zo'n lieve beertjes en heel leuke tekst ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelukkig dat je dit lieve stempelsetje terugvond Gina. Het is een schattige kerstkaart geworden met ook een hele mooie tekst vind ik.
    Leuk dat je weer meedoet bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja er kunnen rare dingen gebeuren op je hobbytafel!! Komt me bekend voor, ben je ineens iets kwijt en na lang zoeken ligt het gewoon voor je!! Maar je beertjes zijn leuk, kan me voorstellen dat in paniek als ze weg zijn! Een leuk kaartje en gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart. Die tekst is zó leuk! Gelukkig dat de stempels weer terecht zijn!
    Je vorige kaart is ook leuk!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje Gina, en ik herken dat ook hoor...meestal heb ik dat als ik weer eens alles netjes opruim...kan ik het niet meer vinden haha!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattige kaart Gina, leuk dat je de paperpiecing techniek gebruikt hebt. Hahaha, ik herken dat hoor, ineens iets kwijt zijn, soms stop ik iets gedachteloos op een verkeerde plek, pff dan zoek je je een ongeluk.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel lief dit kerstkaartje Gina, zo knus die beertjes samen met die warme sjaal om...
    Heel herkenbaar Gina de zoekgeraakte stempel ...
    Ik zoek er nog steeds eentje...maar heb die nogsteeds niet gevonden..pfft
    je heb teveel spullen zei mijn man...;-))
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Erg leuke kerstkaart heb je gemaakt, Gina!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kaart, Gina. Heel lief plaatje, mooi geheel!
    Leuk dat je weer meedoet bij 52WTC!
    Groetjes,
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. helemaal leuk is deze geworden ! geslaagd kaartje
    gezellig dat je (weer) meedoet met ons !
    grtjs, martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hij is enig! En ik ben blij dat ik niet de enige ben die dat overkomt. Ik ben echt wel een jaar een stempeltje kwijt geweest en ik dacht echt dat ik gewoon per ongeluk had weggegooid, want het is echt superklein.
    Maar ik vond hem terug in een andere sheet met stempels...wat kun je dan blij zijn he??

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Your card is gorgeous. So glad that you found your stamp...I think that there are so elves that hide stamps and embellishments to "mess" with us when we are tired and desperate knowing that they are there. lol I've had it happen to me several times too. I think it's more so that we have something happen when we are working on a project and we are concentrating so hard on it that our brain just doesn't remember that we moved or dropped something. But I am sticking to my wicked little elf story, hehe. Have a great weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Adorable and cuddly bears Gina, think I am a bit behind in my commenting...xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super cute christmas cards you are sharing, Gina. Thanks so much for playing along with us over at ABC Christmas Challenge. Hope we see you back again next month!
    Dorte

    BeantwoordenVerwijderen
  22. How cool was that having a full Car diversion System best 6x9 speakers Through this I really makes the most of my ride each time uniquely while out and about with a few companions. So amazing!

    BeantwoordenVerwijderen