Volgers

zaterdag 30 november 2019

CAS - Kerst

Hallo blogmaatjes !


Nog een late post met twee kaartjes die ik net heb afgewerkt en met veel moeite nog op de foto heb gekregen.

Ik heb me gebaseerd op de sketch bij Tuesday Morning Sketches.




En de sketch :


Het eerste kaartje laat ik ook mee doen bij :


Vandaag was het hier nog een zonnige dag en daar heb ik van geprofiteerd om de tuin wat op orde te zetten. Daarnaast nog wat huiselijke klusjes en een kastje dat mijn man in elkaar heeft getimmerd een laatste likje verf gegeven.

Ik wens jullie nog een fijne avond en voor morgen een aangename zondag ! Groetjes, Gina

9 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaartjes ! Dat klint als een productieve dag !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lovely christdmas cards!

    Thanks for joining us at Tuesday Morning Sketches!
    Hugs ~ LJ (TMS Design Team)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaartjes.
    Lekker hoor, zo'n productieve dag.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaartjes Gina, hetzelfde maar toch verschillend,mooi.
    Druk dagje had je gister,het zonnetje doet een mens goed he?!
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee leuke CAS kaarten Gina. Geeft een goed gevoel om zo lekker bezig te zijn.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very sweet Christmas cards! Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen