Volgers

dinsdag 8 oktober 2019

JIJ - bent niet vergeten

Hallo blogmaatjes !

Ik heb twee zieke collega's die reeds lange tijd afwezig zijn en spijtig genoeg nog niet onmiddellijk gaan terugkomen. Ze weten allebei dat ik kaartjes maak, dus dacht ik, dan stuur ik hen toch een zelfgemaakt kaartje om hen allebei een hart onder de riem te steken?

Ik vond de bijhorende stempeltjes bij de JIJ-stans ideaal om wat ik hen wil laten weten.


Ik toon hier alvast één kaartje :


De beterschaps-stans eerst op wit en dan uit groen gestanst, en dit dan op elkaar geplakt zodat er een fijn wit randje verschijnt. Zo kwam de tekst ook beter uit op het design papier.



Deze laat ik mee doen bij de challenge van Marianne Design, #233 - thema Beterschap.

Gebruikte MD-materialen:

JIJ-stans KJ1726; papier Summer Picnic PB7056; Beterschaps-stans lr0220; bloem COL1323; en blaadjes uit Square & Flower Stitch CR1249; randmal CR1250.

Groetjes, Gina



10 opmerkingen:

  1. Oh wat een prachtige kaart Gina! Je collega's zullen zo'n leuke attentie zeker waarderen! Het model vind ik super bedacht met de ticketmal in combinatie met de "jij" stans, die ga ik onthouden;-)
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zal je collega dit leuk hebben gevonden. Leuk modelletje en verder ziet hij er ook erg mooi uit.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi kaartje Gina! Leuk die ticketstans aan de binnenkant! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk idee om de JIJ-mal voor een beterschapskaartje te gebruiken!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooi kaartje met de geweldige JIJ mal! Daar zal ze wel blij mee zijn.
    Groetjes Suzan
    DT MD Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wauw wat leuk dat je de ticketstans op deze manier hebt gebruikt. Ik vind het een super kaart! En die stans is toch zo mooi! Gaan je collega's vast en zeker waarderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal te gek Gina!
    Die JIJ mal is echt te leuk zeg. Helemaal in combinatie met de kaartjes die je gemaakt hebt.
    Mooie kleurtjes en leuk modelletje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg mooi, blijft top die JIJ stans.
    Gezellig dat je mee doet aan onze "beterschap/sterkte" challenge...
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superlieve beterschapskaartjes Gina, zullen je collega's op prijs stellen, succes met de challenge
    groetjes van Aniet
    DT MD Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O wat prachtig Gina en wat zal dat gewaardeerd worden.
    Leuk dat je weer meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen