Volgers

zondag 5 mei 2019

Vintage

Hallo blogmaatjes !
 
Vintage in zwart-wit. Dat is de challenge bij Marianne Design.
 
Vintage is niet zo mijn ding, maar ik ben wel aan de slag gegaan met mijn vertrouwde kaartmodel.

 
 
 
Gebruikt van MD : plaatje Vintage Flower Children VK9540; het vogelhuisje (dat ik als leuke verrassing ontving voor mijn verjaardag van GerJanne) Birdhouse COL1309 ; het vogeltje uit Fence LR0205; de strik uit Easter Bunny with bow LR0519; tekststempels Felicitaties CS0987en Eline's Tab with tekst NL COL1314 ; papierbloc Noir & Blanc PK9103.
 
Dit kaartje laat ik mee doen bij volgende challenge :
 
Groetjes, Gina

18 opmerkingen:

  1. Mooie vintage kaart en het modelletje blijft leuk!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Gina, het modelletje blijf ik leuk vinden. Jij gaat dit weekend als een speer!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Gina! Deze papiertjes heb ik ook nog liggen en ik wil er nog mee aan de slag. Leuk model ook. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart Gina! Knap hoor in zwart-wit, is niet echt zo mijn ding ;-). Je vorige kaarten zijn ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi dit zwart-wit vintagekaartje Gina...prachtige stansjes ervoor gebruikt...ziet er echt chique uit..
    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje Gina! Zwart en wit geeft een mooi effect! Sjiek.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart. Leuk met het vogelhuisje.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gedaan in het zwart/wit!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart Gina ook al was het niet je ding, succes met de challenge,
    groetjes van Aniet
    MD Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt een prachtige kaart gemaakt Gina! Top!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt!
    Wat een superlief plaatje!
    Groetjes Gerlinde
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig vintage kaartje heb je gemaakt!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goed gelukt hoor is ook niet mijn ding...hihihi
    Leuk dat je mee doet met onze Vintage zwart/wit challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie vintage kaart heb je gemaakt met een schattig plaatje,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een superleuke kaart Gina. Niets van te merken dat het niet je ding is.
    Gezellig dat je meedoet met onze challege.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart in het zwart/wit, best een pittige opdracht. De liftkaart met de vlinders is prachtig, zo romantisch.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een hele mooie zwart-witte kaart in vintage stijl is het geworden Gina.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke kaart Gina!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen