Volgers

vrijdag 21 december 2018

Post van Santa !

en dan bedoel ik écht "post van Santa" !

Hallo blogmaatjes !

Heel leuk om in je mailbox te ontvangen en zeker in deze tijd van het jaar ! Echt waar, ik kreeg een email van Santa, of toch van één van zijn elfjes 😉


Zoals enkelen van jullie misschien al wel weten reizen wij al een paar jaar met de camper om ons hondje mee te kunnen nemen. Nu kreeg ik vandaag een mail in mijn mailbox van een camperclub met een reisprogramma voor de zomer volgend jaar. Een reis naar de Noordkaap. Nu 'georganiseerd', doe ik dat niet graag, want dan zeggen ze wel "Honden toegelaten op deze reis" en direct daar achter "Op excursies zijn honden niet welkom". Nou, dat vind ik dan een beetje tegenstrijdig als je weet dat je je hond eigenlijk niet achter laat in de camper. Op campings is het denk ik zelfs niet toegelaten om een huisdier alleen achter te laten in de camper of caravan... Dat tot daar toe, ze gaven wel een overzicht van de dagplanning van hun reis, en meer moet ik niet hebben om zelf iets in elkaar te knutselen...

Ik pikte er direct een paar hoogtepunten uit en heb daarnet al mailtjes verstuurd. Natuurlijk om te vragen of honden toegelaten zijn bij een bezoek. En vanuit Finland, the Santa Claus Office, thuisbasis van onze Kerstman, kreeg ik al spontaan een vriendelijke mail terug. En weet je wat ?

SANTA LOVES DOGS !



Wat de reisplannen nu uiteindelijk worden volgend jaar, weet ik nog niet, maar van zo'n berichtje word ik nu echt blij se! en dat wou ik even met jullie delen !

Groetjes, Gina

3 opmerkingen:

  1. Toffe post van het Elfenteam van de kerstman!
    dat zou vast een fantastische reis zijn, maar wel ver om met de camper naartoe te gaan, dan moet je al bijna voor 3 à 4 weken kunnen vertrekken! wij zijn ook aan het nadenken over evt weer een Skandinaviëreis met de camper, maar wachten eerst de resultaten van de examens van onze jongste af. Ik hoop dat het hoopgevend is, dan gaan we in juli op reis, zoniet, dan kijken we voor een voorjaarsvakantie... en liefst naar het Noorden...
    groetjes en fijne feestdagen!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is nog eens leuke post Gina!
    Geniet van de voorpret!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke post Gina...
    Wij kregen ook leuke post...van JOU.
    Bedankt voor je leuke kerstkaart.

    Liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen