Volgers

donderdag 22 november 2018

52 Weeks - Week 47

Hallo blogmaatjes !

En deze week nog eens een kerstkaartje in het gekende modelletje. Papier uit een oud papierblokje met glans- en glitteraccentjes.


Op de voorkant en aan de binnenkant eenzelfde stans gebruikt. Klein en groot.

 
Een strik op de front en een bloem met grote plakparel aan de zijkant.
Meer dan genoeg voor mij op dit kaartje.
 
Dit is mijn kaartje voor 52 Weeks.
En beseffen jullie dat we slechts een goeie maand voor Kerst zijn???
 
Ik laat mijn kaartje mee doen bij volgende challenges :
 
Ik wens jullie een hele fijne donderdag! Groetjes, Gina
 

21 opmerkingen:

  1. Neen, ik besef het.nog niet echt... je ziet het aan week 47, je ziet het in de winkels, maar door zo lang te kunnen genieten van het zomerse weer lijkt het gevoelsmatig onmogelijk dat het maar een maand meer is tot kerst...
    Fijne donderdag
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig DP heb je gebruikt voor je mooie kaartje, Gina!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog even dan is het zover gaat nu snel!
    Je kaartje is weer een toppertje!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje Gina. En ja kerst nadert zeker met rasse schreden....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, daar is hij weer het leuke "Gina" modelletje. Wat een mooi plaatje en papier heb je gebruikt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend gemaakt,dankjewel voor je mooie bijdrage in week 47
    Christmas is coming soon….. fijne dag
    Groet van Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk, Gina. En inderdaad, wat gaat de tijd ineens toch snel...(voor mijn gevoel dan)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kaart,Gina.Lief plaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is ook een leuk model Gina. Een hele leuke en door het plaatje lieve kerstkaart vind ik. Ik begin door de donkere dagen en de kerstmuziek op de radio wel het besef te krijgen dat over 3 a 4 weken de kaarten toch wel op de post moeten ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De tijd gaat veel te snel en zo ook de tijd naar de kerst! Als ik er aan denk raak ik toch wel een beetje in paniek! Moet nog zoveel doen en dan geen kaarten want die zijn gelukkig allemaal klaar!Je kaartje is een schatje, mooi papier en leuk die bloem! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh ja, ik raak al wat in paniek, het gaat allemaal veel te snel ! Ik heb al genoeg kaarten, maar moet ze nog allemaal schrijven.. Jouw kaart is heel mooi, een prachtige stans en leuk met die strik en bloem ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi Gina !
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooie kaart en super mooi plaatje!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kerstkaart met een lief plaatje en een heel leuk model, ja, echt bijna Kerst..
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterend kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gina, this is gorgeous. Love the image and layout.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Thank you so much for sharing your amazing project with us in the Polkadoodles Wk 46 Anything Goes Challenge! Hope to see you again soon!
    Hugs,
    Leslie, PD GDT
    Love To Scrap 2

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kerstkaart met een erg leuk plaatje!
    Ik heb eigenlijk eerder het gevoel dat de zomer net voorbij is en het nog lang geen kerst is.
    groetjes en een fijn weekend,
    Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. een hele leuke kaart heb je gemaakt, mooi is dit
    fijn dat je (weer) meedoet deze week !
    grtjs,martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beautiful card
    Thanks for joining us at Digi Choosday
    Julie T

    BeantwoordenVerwijderen