Volgers

donderdag 20 september 2018

52 Weeks - Week 38

Hallo blogmaatjes !

Het is alweer donderdag, en hier ben ik dus met een kerstkaartje... voor mijn voorraadje en voor 52 Weeks.

Ons mama heeft 'geprobeerd' om wat lang verzamelde spullen op te ruimen. Maar ze kan al zo goed wegsmijten als ik - haha ! Ze had dus twee dozen postkaartjes/wenskaartjes verzameld en ze ging die zogezegd wegsmijten.

Ik moest er eerst ook eens doorgaan, misschien kon ik wel iets gebruiken om zelf een nieuw kaartje mee te maken. Wou ik wel doen, want veel van die kaartjes had ik vroeger als kind nog zelf zitten verzamelen en ruilen op een hobbyclubje. Ik heb me kunnen inhouden, heb er écht maar een paar uitgehaald waarvan ik het plaatje kon uitknippen en op een zelfgemaakt kaartje kon gebruiken. Het plaatje hieronder is er zo eentje van...

 
en de binnenkant...
 

en de rest van de twee dozen kaartjes ? Tja, die ging mama toch nog even opzij zetten om er zelf ook nog eens door te gaan... Wegsmijten zit er voorlopig niet in.... :)

Groetjes, Gina

15 opmerkingen:

  1. Lief kaartje heb je zo gemaakt, Gina!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha Gina, ja ik vind het ook moeilijk hoor, wegsmijten ... maar ik ken iemand die van oude kerstkaartjes nieuwe maakt, dus ik bundel de 'gekochte' kaartjes altijd en die gaan dan tegen februari bij haar in de brievenbus.
    Maar als ik deze kaart zo zie, denk ik dat ik er misschien ook eerst nog eens moet tussen kijken, wat een mooi plaatje en wat heb je dat goed gerecycleerd ! Mooie kerstkaart !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vooral alles bewaren, wie weet welke pareltjes er nog van gemaakt kunnen worden!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit ziet er knap uit Gina.
    Nooit te snel weggooien, voor knutseldames komt er altijd nog wel iets van pas.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kerstkaartje met dit plaatje! Nooit te snel iets weggooien! Bedankt voor je deelname bij 52WTC!

    Groetjes, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toch leuk om zo van "oud"iets nieuws te maken Gina. Het is een allerliefste kaart geworden, van binnen en van buiten.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Herkenbaar , weggooien en toch maar niet !
    Leuke kaart !

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo herkenbaar, ik kan ook niets wegsmijten.... :)
    Maar je kaart is prachtig, een schattig plaatje en mooie versiering ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja dat ontspullen is ook hier geen optie...Ik bewaar ook veels te veel...maar op je kerstkaartje zit nu wel een heel lief plaatje

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja weggooien dat is voor ons heel erg moeilijk. Ik ken dat ook hoor. Maar deze kaart is toch weer heel erg leuk geworden met dit hergebruik.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, weggooien is verschrikkelijk, er is zoveel leuks en bruikbaars. Dit plaatje bijvoorbeeld is een schattige afbeelding, waar je een mooie kaart mee maakte!
    Ik herken die aarzeling zo goed...maar soms ben ik in een bui dat ik het wel goed kan. Bij voorkeur gaat het dan weer naar iemand anders toe die er nog iets mee kan :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk kaartje!! Hier ook hetzelfde probleem en de stapels worden steeds hoger!! We kunnen als hobbyisten echt alles gebruiken. Leuk he door al die oude plaatjes te snuffelen.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk kaartje heb je gemaakt.
    Ik heb deze plaatsjes ook nog liggen, ze zijn zo lief.

    Groetjes,
    Yvonne DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen