Volgers

maandag 23 juli 2018

Bugaboo - XMas in July - Dag 3 - Geschenkverpakking

Hallo blogmaatjes !

Make a gift or gift holder
using the theme Baby It's Cold Out!
En ik heb deze pillow box gemaakt.
 


Met Santa die om het hoekje komt binnen gluren.
"Is de kust veilig, om mijn pakjes binnen te sjouwen?"


 Digi : Santa peeker
 
en zo heb ik weer een leuke geschenkverpakking om een kleinigheidje in te stoppen.
 
Dus niet vergeten, nog de hele week, Christmas in July bij Bugaboo!
 
Groetjes, Gina

8 opmerkingen:

  1. Leuk doosje en de tekst: ja, dat is nu even niet!! Maar je doosje is leuk! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk gedaan Gina!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf om de kerstman in het groen te steken, Gina...leuk doosje!
    Ook je andere 2 kaarten vind ik erg mooi!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk deze geschenkverpakking.
    En wat is die Santa lief in het groen.
    Fijne dag liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kado verpakking heb je gemaakt. Ik vind hem heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great pillow gift box. Perfect for a small Christmas treat.

    BeantwoordenVerwijderen