Volgers

zondag 17 september 2017

Hello S...

Hallo blogmaatjes !

Gisteren was het nog een mooie dag hier, vandaag komt het zonnetje ook terug kijken, maar het is wel koud... We zijn dan ook al half september... Je zou kunnen zeggen "Bye Bye Summer", maar dat kan ik niet over mijn hart krijgen..., dus heb ik toch nog een kaartje gemaakt met "Hello Summer". Laat het die van volgend jaar zijn, die ik nu al verwelkom... haha !


Ik wilde een kaartje maken voor de challenge bij de Egel en daar draait alles rond de letter "B". B voor Birthday is niet voldoende, maar misschien tellen de bloemen dan wel in mijn vorig kaartje? :)

Alleszins bij dit kaartje mag er geen twijfel zijn. Speciaal mijn Beary Cute knipvel bovengehaald. Dit beertje zat op het strand, vandaar met zomers thema op deze iets koudere, maar zonnige zondag!

Dit kaartje doet mee bij volgende challenges :
Gebruikte MD-materialen : knipvel Beary Cute VK9544; Lr0420 Creatable Gift card; COL1350 Alfabet

Groetjes, en voor zij die kunnen..., geniet nog van het weekend! Gina

6 opmerkingen:

  1. leuk kaartje Gina, misschien komen er toch nog wel wat zomerse dagen, Indian Summer?
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dit zomerse kaartje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke zomerse kaart, Gina. En ik duim dat er nog een paar mooie nazomerse dagen komen!

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Wat een vrolijke bere-leuke kaart ☺
    Dank je wel dat je meedoet met onze "41 Letter B" Challenge bij De Egel !
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Letter B}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je meedoet met onze 'Letter B' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Maar goed dat je nog een zomers kaartje maakte, we krijgen nog mooie dagen voor de boeg. Hij is leuk zeg. lief en voldoet aan de eisen, daar hoef je niet aan te twijfelen. Dank je wel voor het meedoen van onze challenge bij de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen