Volgers

zaterdag 4 maart 2017

Nog een hartjeskaart

Hallo blogmaatjes !

Valentijn is al lang voorbij, maar een hartje (of meerdere hartjes 😍) op een kaart kan altijd !

Ik had nog een ideetje in mijn hoofd voor een kaartje dat ik nog niet had uitgewerkt. En de SOL waar ik donderdagavond aan deelnam bij het clubje De Schatkist gaf me dé tip voor de 'afwerking' - hihi.

Die SOL-kaart zelf moet ik ook nog afwerken, misschien iets voor dit weekend...

Eerst dit kaartje:


Voorkant van de kaart heb ik iets korter gemaakt en afgewerkt met de hartjesrand.



En voor de afwerking van de binnenkant kreeg ik mijn inspiratie uit de SOL.


 
Dit kaartje laat ik mee doen bij volgende challenges :

Ik wens jullie alvast een heel fijn weekend ! Groetjes, Gina

23 opmerkingen:

  1. Wat een mooie en lieve hartenkaart, Gina!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is ie leuk!!
    gaaf bedacht zo kun je het ook doen ik ben ook nog druk bezig met de afwerking vd sol maar hij word wel leuk.
    GroetjesAnita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. VOlgens mij kunnen hartjes altijd. Een hele mooie kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een toffe afwerking van de kortere kant met die hartjes! mooi aan de binnenkant ook!
    fijn weekend
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart Gina! Leuk hoe je hem hebt afgewerkt met de hartjes, en tof die binnenkant!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart Gina.
    De tip die je hebt gebruikt pakt goed uit bij deze kaart.
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Plaatje van een kaart! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart Gina, zo leuk die hartjessluiting en de binnenkant van de kaart is ook al zo mooi afgewerkt.
    Bestie heb je mooi van kleur voorzien en het geheel doet fleurig en gezellig aan. Als je zo'n kaart ontvangt ben je meteen blij ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige hartjeskaart. Met een hele mooie bestiert. Mooie kleuren heb je gebruikt. Lekker vrolijk
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. HARTstikke leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk gedaan met die hartjes zo. Gezellig dat je meedoet bij My Besties Deutschland. succes.
    groetjes Ine DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super cute! Thanks for joining in the fun with us at Digi Choosday Challenge Good Luck! Yvonne (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Adorable!Thanks for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge.Good luck and hope to see you again.Gr.Kaija Dt-member

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk die afbeelding. Mooi ingekleurd ook. Bedankt voor je deelname bij de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ook alweer zo'n mooie kaart Gina
    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.
    Succes en hopelijk tot de volgende keer.

    Groetjes Karin DT coördinator

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful work...
    Thank you so much for joining us at Polkadoodles Craft Challenge Anything Goes.
    Hugs, Tina – DT
    Polkadoodles Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  17. This is a beautiful card Gina, so pretty.
    Thank you for joining us for our Anything Goes challenge at Polkadoodles.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Stunning card ths sketch is beautiful and a nice card design!
    Hugs Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh wow, this is so beautiful! The digi is so sweet, and I love how you've layered the hearts. Thank you for joining our challenge at Scrapbook Stamp Society. We would love to see you again!
    ~ Bonnie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh what a beautiful card I do love all your falling hearts down the side. Thank you for sharing it with us over at My Bestie 3D and More Challenge Blog. Good luck with your entry. Hugs Andrea DT

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gorgeous card, thank you for your participation at My-Besties french challenge, Good luck!

    BeantwoordenVerwijderen