Volgers

zondag 27 november 2016

The sum of the parts

Goeiemorgen iedereen !

Voor het Kaartje voor dag 8 bij Beccy's Place - A Month of Holiday Cards, heb ik toch even moeten nalezen wat ik nu onder die titel moest begrijpen... The sum of the parts.
Het komt er dus eigenlijk op neer 'gewoon' een deeltje van een stempel of digi te gebruiken. Een bloem leek mij wel passend voor deze opdracht.
In the freebies van Beccy vond ik deze poinsetia

Ik heb er dit kaartje mee gemaakt.


CAS, zo komt de bloem zeker tot haar recht. De dotjes randmal over de bloem zodat die echt één geheel vormt met de kaart. Het hartje aangezet met chrystal stickles en een rode tekst bijgevoegd.

Wat vinden jullie ervan?

Groetjes, Gina

4 opmerkingen:

  1. Fabulous colours here, love this gorgeous post.xx {aNNie}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De Poinsettia komt heel goed tot zijn recht zo! Mooie kaart Gina! De dotjesmal maakt de kaart echt af :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dit is echt een prachtige kaart, eenvoudig, tof geschikt zodat de bloem er niet helemaal opstaat, is vaak toch nét iets sprekender zo!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh my goodness, this is beautiful! You have done a fabulous job creating this amazing card using a part of the poinsettia image. The colouring is wonderful and the sentiment fits perfectly beside the flower. Gorgeous.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen