Volgers

zaterdag 18 juni 2016

Cheer in red

Komaan dames !

Mee supporteren!

Onze duivels hebben wat extra steun nodig !
Stand bij de rust 0-0
Ik ben helemaal geen voetbalfan, maar bij zo'n EK zie ik onze Belgen toch graag doorgaan...

Het konijntje van gisteren bracht me op dit idee :


Op naar een betere tweede helft ! Groetjes, Gina

...na de tweede helft... JIPPIE ! We zijn gewonnen ! 3-0

Ik zie dat ik dit kaartje zelf ook nog kan laten mee doen met een challenge, namelijk bij Scrap-Cards Challenge #86 - mannenkaart - geen babykaart

8 opmerkingen:

  1. Gina ik vind hem geweldig!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. EN... hij heeft geholpen ! 3-0 gewonnen! JIPPIE !!!

      Verwijderen
  2. je kaartje heeft blijkbaar echt wel geholpen...
    superleuk Gina!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik gun het België!! Ik denk dat het voor Nederland wel even goed is om niet mee te doen.. Ik moet dan ook smakelijk lachen om alle grapjes Vd buur landen.. Ik ben ook geen voetbal fan.. Maar zeker wel als Nederland moet..al weet ik v buitenspel nog steeds niks en kan ik prima nog een keer juichen in de herhaling ;) je kaart is tof!! Gr Miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige mascotte konijn voor België Gina! Ik vind hem heel gaaf!!! En ik heb ook gehoord dat jullie hebben gewonnen met 3-0 en ik gun het België!!! Dankjewel voor het weer mee doen met je orginele mannenkaart bij Scr@p-Cards Challenge! Groetjes van Gerie en DT SCC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a fun card Gina, a super design.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke en stoere kaart Gina. Ik denk dat menig voetballiefhebber er helemaal weg van is.
    Gezellig dat je meedoet bij Scr@p-Cards.

    Groetjes Janneke DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou wij zijn nu ook wat voor België hoor nu Nederland niet mee doet. Je kaart is prachtig, dankjewel voor je deelname bij Scr@p-Cards challenge blog.
    Gr Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen