Volgers

zaterdag 13 februari 2016

Happy Winter Time


Hallo allemaal !

Het is vandaag een stralende dag ! SUPER !!!

Deze voormiddag heb ik een Valentijnskaartje gemaakt. Of het 'mijn' Valentijnskaartje wordt, weet ik nog niet. Hangt er van af wat ik van het weekend nog fabriceer :)



Mijn allereerste Bestie, Violet Valentine, die ik als stempel kon aanschaffen nog eens bovengehaald.
Ingekleurd met Derwent potloden.
Papier van Décotime, vierkante stans van Marianne - één van mijn favorietjes...
Het gekartelde hartje en rechthoekje komen denk ik uit het Boekenvoordeel, merk onbekend.
Het woord Love is van hout, ingekleurd met Derwent (omdat mijn roze inktkussen uitgedroogd bleek :) ) Kleurroze embossing erover en met de heating tool bewerkt.

Vermits er heel wat challenges rond het thema Valentijn lopen, laat ik deze kaart meedoen bij :
en
Ik kijk al uit naar jullie reacties ! Altijd leuk om te lezen ! Groetjes, Gina

15 opmerkingen:

  1. Heel mooi winters kaartje Gina, wat een leuke sneeuwpopjes erop...MOOOOOOOI gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk winters kaartje, Gina. En wat een gezellige familie sneeuwman!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart Gina en wat een grappige sneeuwmannen!
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart met deze grappige sneeuwmannen!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love your sweet winter card - love this image they are just so cute. Thank you for entering My Bestie Meet at the Scrappers Corner Challenge, and best of luck with your entry. Hugs Andrea DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijke familie!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wunderschöne Karte, danke für deine Teilnahme an der My Besties Challenge Deutschland
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Gina ,that match perfect with our theme ,a beautiful winter scene!
    Hugs Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow een prachtige winter kaart heb je gemaakt.
    Dank je wel voor je deelname aan my Besties Deutschland
    En
    My Besties Meet at the Scrappers Corner
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Love your card, thank you for joining us at Meet at the Scrappers Corner Challenge Blog.
    Carla DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful! Thank you so much for entering our challenge at Meet At The Scrappers Corner Looking forward to see you again soon.
    Hugs,
    Tina
    MATSC DT
    Toadally Love To Craft {My Blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  12. So nice card! Thanks for joining us over here at My Besties Meet at the Scrappers Corner.
    Good Luck!
    Eleonora DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful card, thank you for taking part with us http://meetatthescrapperscorner.blogspot.com.es/ We are moving in March to a new Challenge blog Please click to be a folower of our new blog (http://coloritcreateitshowitoff.blogspot.com.es/ Thank you

    BeantwoordenVerwijderen