Volgers

donderdag 30 juli 2015

52 weeks - week 31

Frosty the Snowman
Was alive as he could be
And the children say
He could laugh and play
 Just the same as you and me
Vind ik zo'n superleuk kerstliedje !
 
 
...en we gaan dapper verder... Donderdag, kerstkaartjesdag bij 52 Weeks To Christmas!


Ik wens bij deze ook Linda hartelijk welkom te heten onder mijn volgers! Altijd een eer als iemand het de moeite vindt mijn blog te volgen :)

Aan iedereen alvast een hele fijne donderdag toegewenst! Groetjes, Gina

8 opmerkingen:

  1. Och, wat een lieffie!!!
    Leuk dat je meedoet met 52W...

    Creatieve groetjes, Gaby DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Gina, welkom als volger op mijn blog, jij maakt ook hele mooie dingen.

    Groetjes Yvon/stampidoe

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezelligerd is dit.
    Een prachtig kaartje Gina.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind dat ook zo'n leuk kerstliedje :) Heel leuke kerstkaart Gina!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke en vrolijke kaart, Gina!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geslaagd kerstkaartje Gina...een leukerd met Frosty...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een grappige en vrolijke kerstkaart zeg! Fijn dat je deze week meedoet . Groetjes, Nelleke DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezellige sneeuwman op je kaart. Je wordt er helemaal vrolijk van. Gezellig dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen