Volgers

zondag 18 januari 2015

houten cijfers

Tja... als ik dit jaar niet tijdig klaar ga zijn met mijn kerst- en nieuwjaarskaartjes, weet ik het ook niet meer ...

 
Bij Cards and Scrap loopt een uitdaging met als thema: verwerk houten figuurtjes op je kaart. http://www.cardsandscrap.nl/2015/01/kaartenuitdaging-227.html
 
Ik wilde werken met houten cijfers. De kalender eens overlopen en neen, geen ronde verjaardagen, geen jubileums... dus... inderdaad, het werd een nieuwjaarskaart!
Dit weekend ook een heel leuk CAS-blog ontdekt "Less is more". Hierdoor geïnspireerd heb ik dit kaartje gemaakt.
Wat vinden jullie ervan?
 


7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart, Gina.
    Gezellig dat je mee doet met deze uitdaging bij Cards & Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk bedacht!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk bedacht om de houtencijfers in de uitdruk van een postzegel te doen.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart. Mooi kleuren en heel leuk de cijfers zo.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Gina ontzettend leuke kaart! Jij bent vast wel op tijd klaar ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toffe kaart! Je kan nooit vroeg genoeg starten natuurlijk...
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen