Volgers

zaterdag 22 november 2014

Trapjeskaart

Allereerst, welkom aan mijn nieuwe volgers: Marleen, Chantal en Thea. We kennen elkaar reeds uit 'Clubjesland'... Blij dat jullie mij ook willen volgen op dit blog!

Het model voor deze trapjeskaart vond ik op de website van Noor! Design
http://noortje-design.blogspot.nl/2014/10/noor-design-challenge-trapjeskaart.html
Ik doe niet mee aan de challenge maar vond het wel een leuk model om te maken.


Ik heb de hele kaart versierd met Pk9069 Paperbloc Merry Christmas. Alle plaatjes komen uit het knipvel Ewk1215 Jingle bells 1.
Verder gebruikt: Lr0136 Creatable denneboom; Lr0178 Creatable Arreslee; Lr0179 Creatable Rendier Rudolf; Lr0206 Creatable Ivy; Lr0318 Creatable Petra's rectangle; Lr0328 Creatable Presents; Col1350 Alfabet

Hieronder nog een foto van de front en detail van de binnenkant.

 


 




1 opmerking:

  1. deze vond ik ook al zo leuk hihi
    eentje dervan sta bij thea op de kast lollllll
    hele mooie kaart trouwens ;)

    BeantwoordenVerwijderen