Volgers

woensdag 23 maart 2016

Double Do XL - Double Delight ?

Hallo allemaal !

wie graag de inhoud van een Double Do XL eens ziet...
Ik had ze liever niet gezien, maar gisterenavond heeft hij de geest gegeven !

Zo zou hij de'r moeten uitzien...

Ik kon het niet laten de brokken even op foto te zetten ! Nu is het dus eerder zoiets geworden:



Gisterenavond wou ik mijn zinnen nog even op iets anders zetten en toch nog begonnen aan een kaartje. Ik weet niet of het verschrikkelijke nieuws dat door de beeldbuis galmde er iets mee te maken had, maar ik heb mijn Double Do stuk gedraaid ! én mijn nieuwe mal van Marianne Design stak nog tussen de rollers ! De eerste keer dat ik ze uitprobeerde!
Oh jee, nog meer stress ! Mijn man erbij geroepen. Geen herstel mogelijk, de draaiarm doorgedraaid. Geen beweging meer in te krijgen, niet naar voor, niet naar achter. Met gevolg, de DD was toch niet meer te redden, volledig uiteen gehaald, zelfs ijzerzaag en hamer moeten bijhalen ! Je had ons moeten bezig zien !

Malletje en platen kunnen redden... DD voor het schroot...

Daarnet naar de winkel, blijkt hij ook niet meer verkrijgbaar, nu is het een Double Delight geworden. Heeft iemand hier ervaring mee? want is een stuk duurder. Er kunnen wel A4 platen door, maar dat heb ik nu precies niet nodig.

Maar ik ken mezelf, vermits ik niet direct een alternatief zie en ik geen zin heb om een week zonder stansmachine te zitten (zelfs geen weekend), zal ik waarschijnlijk morgen wel terug in de winkel staan en hem kopen... Hopelijk heb ik er dan wel meer geluk mee dan met zijn voorganger.

Als jullie suggesties hebben of tips of afraders, hoor ik het wel graag :)

Groetjes, Gina

14 opmerkingen:

  1. Oh jeetje wat zonde!
    Ja ik zou ook niet zonder kunnen dus succes met een nieuwe machine uitzoeken.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Gina ja verschrikkelijk.
    Ik zou je geen advies kunnen geven ik heb zelf nog steeds geluukig de cuttlebug, maar als ik er 1 opnieuw moet kopen dan zou ik voor de grand caliber gaan of voor de trouville, maar ja ik heb er ook niet mee gewerkt maar wel van iemand die een hobby winkel heeft gehad.
    ik hoop dat je er iets aan hebt, succes ermee.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei, dat is 't een en 't ander. Geen ervaring met deze, ik heb een cuttlebug waar ik heel blij mee ben...
    succes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oei Gina dat is niet fijn. De double delight ken ik niet. Ik heb zelf heel lang een cuttlebug gehad waar ik heel tevreden over was en toen die het minder goed ging doen kon ik heel goedkoop een big-shot op de kop tikken waar ik heel blij mee ben. Succes met je keuze...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja da's balen, bij mij zijn er 2 Cuttle bugs met een hele harde knal kapot gegaan. Nu heb ik een Big Shot, en ik wil niets anders meer. Is heel stabiel, en het leule is dat ik mijn Cuttle bug B platen gewoon er door kan draaien met een heel goed resultaat. Ik heb hem nu al 3 jaar, en stansen doe ik bijna dagelijks maar hij is niet kapot te krijgen. Met de Double D en Delight heb ik geen ervaring mee!! Ik hoop voor je dat je weer snel een nieuwe stansmachine hebt!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ow no! Wat vervelend Gina! Ik gebruik de Cuttlebug dus ik kan jou niet helpen met advies :( Succes!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wist niet dat jij zo agressief was...dit is balen!!!
    Bij ons in Nederland hebben ze wel nog de Double Do, bij het Boekenvoordeel..., ik weet niet of dat een optie voor je is.
    De Double Delight ken ik ook niet. Ik ben fan van mijn Big Shot.

    Succes met je speurtocht naar een nieuwe machine.
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. bij de boeken voordeel inderdaad nog zien staan.. 59,95 geloof ik..
    vorig jaar de mijne gekocht.. gelijk de eerst plaat die ik er doordraaide ging verkeerd... na mijn idee niks verkeerd gedaan met de platen.. muur vast.. met al mijn kracht de platen eruit gekregen maar tandwiel gebroken.. ik de boekenvoordeel gebeld en van hun kreeg ik een nummer van de double do xl makers.. (avec) .. ik mocht hem op sturen en hij werd gemaakt.. of ik kreeg een tandwiel thuis gestuurd met een werkbeschrijving.. voor het laatste gekozen.. dan kon ik gelijk weer aan de slag.. (haha) hij doet het nog.. helaas zal voor jou het telefoonnummer niet meer helpen denk ik.. aangezien hij echt uit elkaar is.. balen!
    hij is nog online te koop daar
    https://www.boekenvoordeel.nl/magic-embosser-double-do-xl.html.. alleen andere kleur
    suc6 met zoeken.. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oei dat wel heel erg balen Gina...een triest gezicht in die doos... ik heb een cuttlebug kapot gedraaid na 8 jaar intensief gebruik...en toen de keuze voor een electrische E-bosser gekozen..ook met A4 platen en die draait alweer bijna 3 jaartjes...
    succes met het zoeken...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Balen zeg, dat ziet er niet goed uit. Na de Double Do die ik eerst had, ben ik nu groot fan van mijn Big Shot....succes er mee, groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tjonge da's balen! Ik heb geen ervaring met Double Do. Heb al jaren een Cuttlebug en die werkt nog prima. Daarnaast sinds kort een Big Shot Plus. Dat is een super apparaat!
    Succes!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi,misschien een rare vraag en we zijn natuurlijk al een aantal maanden verder,maar heb je de losse onderdelen nog? Ik heb het gedeelte met de draaiarm nodig,inclusief het tandwiel dat eraan zit,weet dat de kans klein is...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi,misschien een rare vraag en we zijn natuurlijk al een aantal maanden verder,maar heb je de losse onderdelen nog? Ik heb het gedeelte met de draaiarm nodig,inclusief het tandwiel dat eraan zit,weet dat de kans klein is...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is de prijs van de double delight?
    Zie ik nergens staan.

    BeantwoordenVerwijderen