Volgers

maandag 11 december 2017

My Besties 3D and More - reminderkaartje

Hallo blogmaatjes !

Tijd voor een reminderkaartje bij ons challenge blog My Besties 3D and More ! Ik ging (weer) voor de pasteltinten. Een Bestietje gecombineerd met de sneeuwpop van Marianne Design...

colored printable Winter Letters Nov 17 3D download

Komen jullie ook eens kijken wat mijn teamgenootjes hebben gemaakt? En doe gezellig mee ! Jullie hebben nog tijd tot 29/12 en het thema is 'alles mag' !


Ik laat mijn kaartje mee doen bij volgende challenges :



Groetjes, Gina

2 opmerkingen:

  1. Heel mooi je reminderkaartje voor deze challenge Gina,een super lief Bestie stempeltje en ook zo mooi in die zachte kleurtjes
    toevallig heb ik vandaag er ook een kaartje gelinkt...
    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart,Gina en wat een leuke sneeuwpop erbij.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen