Volgers

vrijdag 21 juli 2017

XMAS in July - Dag 7

Hallo blogmaatjes !

Welcome Migdalia to my blog! You can find a translate button in the right side bar if needed.

Laatste dag in de challenge bij Bugaboo, en ik kan het thema dit keer niet helemaal volgen... tenminste als ik 'verplicht' de freebie van vandaag moest gebruiken...

Niet gebeurd, want ik zit op een plekje waar ik niet kan printen... Rara....


 Verder het thema (denk ik) wel gevolgd...


Ik wilde sowieso deze week ook met dit plaatje deelnemen in de Bugaboo challenge. Santa in het zand. Klein detail, ik heb écht zand gebruikt op het plaatje. Zand vanop een vorige vakantiebestemming (alles, maar dan ook alles denk ik te kunnen gebruiken ! Haha ! )

Wat de opdracht betreft, gekozen voor wit en een pop up rode kleur (alhoewel ik dit laatste misschien niet zo goed begrepen heb uit de opdracht LOL! ) - Geeft niet ik wou gewoon deze leuke Santa met jullie delen ! Glitters kunnen uiteraard niet ontbreken...

...en hopelijk heb ik nu ook nog wifi om mijn kaartje te linken :)
 
Dit zijn alle kaartjes van deze week nog eens samen :
 
 
 
Het was weer fun om mee te doen ! Ik vind het vooral leuk dat mijn kaartjes mooi bij elkaar passen in de zachte kleurtjes. Mijn favorietje is de waterskiënde Santa !
 
 
 

 Grand Prize Winner

3rd Place – Must Participate in all Challenges
$25 Gift Certificate
Free Bugaboo Christmas in July images
2 month Guest Designer Term


En nog enkele fotootjes van ons weekendje weg...
 
Camperplaats Kinheim



Groetjes, Gina

5 opmerkingen:

  1. Toch je kaartje gemaakt ondanks je vakantieplekje.Leuke kaarten en doosje allemaal. Geniet van je vakantie. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooie verzameling Gina. Ook met de camper weg zo te zien! Geniet van jullie vakantie!
    Dankjewel voor je mooie kaartje, toffe mal (moet ik ook eens naar zoeken in de grot, ha ha) en lieve Bestie! Danke!
    als je terug bent mailen we wel eens over Denemarken...
    groetjes en fijne vakantie
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart met het "echte" zand. Staat leuk zo allemaal samen op de foto. Fijne vakantie!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thanks so much for joining in our CIJ challenge for our Friday for our recipe Challenge, you did an awesome job and we appreciate you playing along!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je 3e plaats.
    Goed gedaan, eer voor je werk.
    Veel plezier!
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen