Volgers

vrijdag 28 juli 2017

Baby Girl

Hallo blogmaatjes !

Stilletjesaan begin ik 'bijgewerkt' te geraken... op mijn werk, in mijn huishouden, in het maken van gevraagde kaartjes... Wat een arbeid allemaal ! LOL !

Een vriendin van ons mama had naar baby meisjeskaarten gevraagd. Ze moest er twee hebben. De Eline-reeks van Marianne Design is hier perfect voor! Het papier, de plaatjes, de stans-set Baby Essentials en Baby Animals.



Dit kaartje heb ik vandaag afgewerkt:

 
 
Op basis van de sketch van Cheerful Sketches.
 
 
Met dit kaartje wil ik mee doen bij volgende challenges :
 
En wanneer ik zo een reeks van iets maak, vind ik het altijd leuk om ze ook nog eens samen op de foto te zetten.

 
Ik heb er uiteindelijk vier gemaakt, zo kan ze kiezen, alhoewel ik een vermoeden heb dat ze ze allemaal gaat willen. Of ons moeder is ermee weg ! Ik zal ze nog eens moeten 'namaken' voor mezelf, als ik ze er zelf een paar op voorraad wil hebben... haha !
 
 
 
Groetjes, Gina

11 opmerkingen:

  1. Dat is een hele mooie serie geworden. Leuk om zo van 1 lijn toch vier heel verschillende kaarten te maken.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een schitterende kaart. Ik kan me voorstellen dat je Moeder ermee weg is. De hele serie is mooi geworden, al hebben de laatste twee mijn voorkeur.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk al die verschillende mooie meisjesbabykaarten!
    Fijn weekend
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende serie Gina!
    Dank je wel voor je deelname bij Cheerful Sketches!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha, ja ik zou ze ook allemaal meenemen! Veel te leuk!! Je hebt een heel leuke serie gemaakt!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige serie babykaartjes Gina, leuk dat je meedoet aan de challenge bij Cheerful Sketches...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend mooie kaartjes zijn dit Gina!
    Hoe leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een geslaagde reeks Gina....wat leuk!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuke babykaartjes zijn dit allemaal.
    Knap serietje.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge bij Cheerful Sketches.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh mein Gott, die Karten sind alle wunderschön geworden . Ich bin ganz verliebt in deine Karten. Ich wünsche dir ein schönes Wochenende. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie reeks !
    En je moeder weer blij !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen