Volgers

donderdag 22 juni 2017

52 Weeks - Week 24

Hallo blogmaatjes !

Yeah ! de zomer is officieel begonnen en Yeah! ze voorspellen vandaag al de warmste dag van het jaar ! Nou ja, zo "Yeah !" vind ik dat niet. Mag voor mij een paar graadjes minder. Alhoewel dat ik er anderzijds al lijk aan te wennen... Ach ja, we nemen het zoals het komt...

En warm of niet, hier ben ik weer met mijn donderdagse kerstkaart! Mijn bijdrage bij 52 Weeks to Christmas.


En kan het jullie een beetje afkoelen? Groetjes en fijne zwoele donderdag ! Gina

18 opmerkingen:

  1. Wat een leukerdje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zo'n verfrissende kerstkaart !
    Mooi !
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk dit kerstkaartje Gina...wat een schattige Rudolph erop...


    groetjes Rosina
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk käartje met dit rendiertje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kaartje, Gina!
    En ja, ietsje minder warm mag van mij ook wel...
    Geoetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superlief kaartje Gina!
    Groetjes Suzan
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart,Gina.Wat een schattig rendiertje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk kaartje en lekker fris kaartje ook! Kan wel met deze temperaturen!! Fijn dat je toch weer meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een vrolijkerd!!!

    fijne avond liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele leuke kerstkaart Gina. Hier heeft het net geregend en het waait nu best hard, dat brengt wél verkoeling hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een leukerd weer!
    ik ben alvast blij dat het nu toch weer heel wat minder warm is dan de voorbije dagen!
    Leuk dat je er weer bij bent met een winterse kerstkaart bij deze hitte...
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een enig kaartje met het leuke rendiertje! Het koelt nu wat af en dat vind ik ook wel lekker! Vandaag zat ik binnen, mij te warm buiten!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kerstkaart, mooie kleurtjes. Pff, ik kon er niet aan wennen, voor mij echt te warm. Gelukkig nu al wat minder.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een super gave kaart Gina en je kaart staat op scrapbookstampsociety

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. yeah gelukkig vandaag wat koeler! Alhoewel ....28 graden is nog teveel :)
    Je kerstkaart is erg mooi!
    fijn weekend en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk kaartje weer Gina met deze schattige rudolf.

    Groetjes,
    Yvonne.
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen